Nasza Firma
Nasza firma powstała w 1989 roku i od tego momentu rozwija się i przekształca tak, aby dostosować się do ciągle zmieniającego się rynku i sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów. Nasi Klienci są zadowoleni, czego dowodem jest ciągły i stabilny rozwój firmy. Również nasi dostawcy darzą nas zaufaniem i doceniają długoletnią współpracę. Wyrazem tego są liczne wyróżnienia, jakie otrzymaliśmy w ostatnich latach. Wysoka jakość i profesjonalizm są dla nas priorytetem, dlatego w swoim działaniu opieramy się na najlepszych. Współpracujemy z wiodącymi producentami materiałów i urządzeń biurowych.
Podstawą naszej firmy są Klienci. Naszym celem zaś jest spełnienie ich oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby ta współpraca przynosiła zadowolenie obu stronom.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZETA PRO OFFICE S.A. z siedzibą na ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji działań handlowych firmy i będą udostępniane innym odbiorcom wyłącznie na podstawie przepisów prawa,
- przekazanie ZETA PRO OFFICE S.A. jest dobrowolne i posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.